Волынки и Web.
Ничего общего! Почти...

Do Bad On My Own

В рубрике: Тексты песен — 25.06.2012

[Z-Ro:]
Say Mike Dean, dig these blues.

[Verse 1: Z-Ro]
I remember situations as an adolescent
I couldn't roll with the homies, they'd rather see a nigga steppin'.
Was it 'cause I was a "school boy" tryin' to get my grades together?
Stayed on the same block but we never played together.
All of a sudden, why they wanna come & kick it with Ro?
Thinkin' they can get free CD's & free tickets to shows? No!
Pay at the door or you stuck out
And if you get in, don't ask for nothin' or get escorted the fuck out.
And say lil' mama I ain't tryin' to go to bed with ya.
You smokin' thinkin' I'm about to be breakin' bread with ya.
Keep my money in my pocket, never leave it with hoe's.
Put a ring on my own finger 'cause I sleep with zero.
I love my enemy's more than friends that's why I treat 'em so friendly
'Cause they let you know they hate you, but a friend hides his envy.
Ain't no use in flaggin' me down while I'm out on a creep
If I'm stoppin', my gun's cockin' you droppin'.
I live & die one deep.

[Hook: Z-Ro]
I don't need No Help my nigga, I can Do Bad On My Own
And I don't need no company lil' mama, stop ringin' my cellular phone
When I be down & out nobody wanna come & kick it
I'm a nobody until I can shine
So when my money is long I don't need nobody to visit
Leave me lonely like you did last time.

[Verse 2: Z-Ro]
It's the same, every day, every day it's the same
Dealin' with fraud ass fellas I swear it ain't gon' never change.
Even speakin' on the hood, nigga the hood ain't shit.
So when you see me I'm a speak & that's as good as it gets.
But ain't no ridin' with me, gettin' drunk, or gettin' high with me.
10 out of 10 I bet you would never ride & die with me.
All my drugs are for personal use 'cause I be stressin' bad.
Poverty & pain is all I've ever had.
I remember I was down in the dumps no one lifted me up.
Niggas said I would never make it in music 'cause I wasn't gifted enough.
So why the hell would I chill with y'all?
I'd rather deal with felony charges before I'd have to deal with y'all
It's one cup, one sweet 'cause it's Z-Ro only
Forever lonely I don't need no phony homey's all up on me
'Cause when niggas get to trippin' with they guns & shit
For me, I bet my homey's won't empty a clip.
I live & die one deep.

[Hook: Z-Ro]
I don't need No Help my nigga, I can Do Bad On My Own
And I don't need no company lil' mama, stop ringin' my cellular phone
When I be down & out nobody wanna come & kick it
I'm a nobody until I can shine
So when my money is long I don't need nobody to visit
Leave me lonely like you did last time.

[Verse 3: Z-Ro]
It was hard to dream when I was hooked on codeine
Killin' myself slowly on purpose 'cause humans made me nervous.
And I knew I'd have to kill one, one day.
Then how could I sit up in front of the Lord come Sunday?
That's why I eat by myself & I sleep by myself.
I'm alone 24/7 I'm out here on my own.
Plus I'm confident that I would never jack myself.
For all I know, homicides are homey's watchin' as I stack my wealth.
When I was trippin' with my steel pointed dead at my grill
All my "real niggas was laughin'". didn't try to tell me to chill.
I ain't ever had a friend like Joseph
'Cause he don't give a damn if I ever was on a poster.
A skinny ass never had a penny ass nigga, treated like a food stamp
'Til I dropped a few jams now they diggin' a nigga
It's plain & simple to witness.
If it wasn't for rappin' who'd give a fuck about my business?
Let me live one deep.

[Hook: Z-Ro]
I don't need No Help my nigga, I can Do Bad On My Own
And I don't need no company lil' mama, stop ringin' my cellular phone
When I be down & out nobody wanna come & kick it
I'm a nobody until I can shine
So when my money is long I don't need nobody to visit
Leave me lonely like you did last time.


Похожие новости.


Monsters

Monsters

[Intro:] Monsters in my head Monsters in my head [Crooked I:] What if I told you I wake up screamin' and swingin' Dreamin' that I'm fighting demons Dreamin' I'm swingin' on heathens Competin' and schemin' to eat



Silent Talking

Silent Talking

(Jon Anderson, Steve Howe, Rick Wakeman, Bill Bruford, Jonathan Elias) Does it matter if He broke His spell? So unreal is the future life along the way (day to day) To turn around,



Добрый Вечер, Господа

Добрый Вечер, Господа

1. Сегодня вечером, сегодня все при всем: Поставим свечи мы и до краев нальем. Пускай отвяжется душа от привязи! Попляшем; кажется, гитарку привезли. ПРИПЕВ 1: Плачь, гитара! Прочь, тоска! А это значит, улыбается пока нам



Для Великих Открытий…

Для Великих Открытий…

Я приземляюсь тихо, Мои рифмы взмывают в небеса лихо, Рассыпаясь на землю железным ливнем, То горячим вихрем, Обжигая крылья демонов не видимых, Разбивают лики рукотворных идолов, Несут выгоду, Словно сон перед битвой, Хранят мои мнения и взгляды, Где это



Аста Ла Виста

Аста Ла Виста

В восемь ноль-ноль я у входа в метро, Я с иголочки вся и духи "от Коко", дышите. Ты не пришёл, значит, был не один, Моё сердце горит, хоть звони ноль-один, тушите, Я не прощу




Нет комментариев

Комментариев нет.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.