Волынки и Web.
Ничего общего! Почти...

Inside Out

В рубрике: Тексты песен — 31.08.2012

Said you're gonna be here in a minute
Sitting in the mirror, getting pretty
Gotta look my best if we gonna break up
Gotta look my best if we gonna break up
I can hear you knocking at the front door
And I know exactly what you came for
Trying to say goodbye but it's hot and heavy
Trying to say goodbye but it's hot and heavy

You...
Touch me and its breaking me down, and me down, and me down, and me down
I'm telling you, let's just give it up and get down, and get down, and get down

So come on,
Won't you give me something to remember?
Baby, shut your mouth and turn me inside out
Even though we couldn't last forever
Baby, you know what I want right now

Hit me one more time, it's so amazing
How you shook my world and flipped it upside down
You're the only one who ever drove me crazy
Cause you know me inside out
Inside out

I know that we probably shouldn't do this
Wake up in the morning feeling stupid
Said that we were done but you're all up on me
Said that we were done but you're all up on me
Tell me how we got in this position
Guess I gotta get you out my system
Trying to let you go but it's not that easy
Trying to let you go but it's not that easy

You...
Touch me and its breaking me down, and me down, and me down, and me down
I'm telling you, let's just give it up and get down, and get down, and get down

So come on,
Won't you give me something to remember?
Baby, shut your mouth and turn me inside out
Even though we couldn't last forever
Baby, you know what I want right now
Hit me one more time, it's so amazing
How you shook my world and flipped it upside down
You're the only one who ever drove me crazy
Cause you know me inside out
Inside out

Inside out

So come on,
Won't you give me something to remember?
Baby, shut your mouth and turn me inside out
Even though we couldn't last forever
Baby, you know what I want right now
Hit me one more time, it's so amazing
How you shook my world and flipped it upside down
You're the only one who ever drove me crazy
Cause you know me inside out


Похожие новости.


Enough For You

Enough For You

I've lived enough to know that love's not everything you need God knows I know there are still so many things you wanna be I've seen enough to understand the pain you're



Спрячем Слезы От Посторонних

Спрячем Слезы От Посторонних

Время движется под музыку в ритме танго Шаг вперед, шаг назад. То прыжок, то зигзаг Падай рядышком со мной, мой падший ангел Не смотри в небеса, посмотри мне в глаза В их глубине немой



We Are The Dead

We Are The Dead

Something kind of hit me today I looked at you and wondered if you saw things my way People will hold us to blame It hit me today, it hit me today We're taking



Tip Of My Tongue

Tip Of My Tongue

Never saw 'I Love You' as a trend 'Cause I don't really work like that I mean what I say when it levaes my lips, oh Nothin' you could say woyld change my



Get Money (Freestyle)

Get Money (Freestyle)

Yeah, yeah, I get it I run this rap shit, now guess who's back You thought I left you, now why would I do that? (1, 2, 3) They keep on sayin' the




Нет комментариев

Комментариев нет.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.