Волынки и Web.
Ничего общего! Почти...

Rock With You

В рубрике: Тексты песен — 24.09.2012

Girl, close your eyes
Let that rhythm get into you
Don't try to fight it
There ain't nothin' that you can do

Relax your mind
Lay back and groove with mine
You got to feel that heat
And we can ride the boogie
Share the beat of love

I wanna rock with you (all night)
Dance you into day (sunlight)
I wanna rock with you (all night)
We're gonna rock the night away

Out on the floor
There ain't nobody there but us
Girl, when you dance
There's a magic that must be love

Just take it slow
'Cause we got so far to go
When you feel that heat
And we're gonna ride the boogie
Share the beat of love

I wanna rock with you (all night)
Dance you into day (sunlight)
I wanna rock with you (all night)
We're gonna rock the night away

And when the groove is dead and gone (yeah)
You know that love survives
So we can rock forever

I wanna rock with you
I wanna groove with you
I wanna rock with you
I wanna groove with you

I wanna rock (all night) with you girl (yeah - all night)
Rock you into day (sunlight)
I wanna rock with you (all night)
Rock the night away
Feel the heat feel the heat
Rock you into day (sunlight)
I wanna rock - rock the night away


Похожие новости.


We Are The Children Of The World

We Are The Children Of The World

Waiting on the wings On the wings of time Wonder what's to come And what we will find Dancing on a dream In the magic of our mind Reaching for the sun As long as it shines Living



Days

Days

Hold me tight Keep me cool Going mad Don't know what to do Do I need a friend? Well, I need one now All the days of my life All the days of my life All the days



Hurry Up

Hurry Up

Hurry up and come with me (Hmm yeah) Only love can be our destiny (Destiny) Hurry up and make it true Gotta find, gotta see, gotta make this reality Baby we've been going through good and



Success

Success

Here comes success Over my hill Here comes success Here comes my car Here comes my Chinese rug Here comes success Yeow! In the last ditch I'll think of you In the last ditch I will be true Sweetheart, I'm telling



Белый Дым

Белый Дым

Слезы павши, забирают нас Белым пледом укрывая Тихо зовет остаться в его плену Белый дым, белый дым, белый дым, белый дым Наши руки разрывать он Я слепая, да! я казнен Тихо зовет остаться в его плену Белый




Нет комментариев

Комментариев нет.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.