Волынки и Web.
Ничего общего! Почти...

Rest Of My Life (feat. Amerie)

В рубрике: Тексты песен — 20.06.2012

[Chorus: Amerie singing]
The rest of my life
The rest of my life

[Verse 1: Nas]
LIFE, dead presidents, devilish meant
Overthrow king thrones just 'cause of their negligence
DEATH, real shit'll start comin' to light
Niggaz you ain't like dickin' your wife, WHAT?
Kind and underminding, grimy, stiff corpse shapin'
Pork bacon, double-cross Satan
HEATHENS, non-god-fearing, lace thong wearing demons
But glory go to God, y'all BENEATH HIM
If y'all don't know that, rap with a old cat
He'll show you streets where them big dealers DROVE AT
Where low-key killers let the fo' clap
Blocka-blocka-blocka -- OH
The glow, the 'dro, the dough for shows
Everything a hood brother thing he needs -- YO
You'll find a goal in a ghetto superstar's roadmap
And I'ma use that for the

[Amerie singing]
For the rest of my life
For the rest of my life

[Verse 2: Nas]
Burnt-out, kicked to the curb
So I had to learn how to turn around a hundred thou' REAL FAST
In '95 that was my last, I went back to the ave thinkin' rap's a thing of the PAST
Rest in peace E Money Bags, no more cabs, got caught with the ratchet in the stash
Lawyer want CASH, my ba'y bro blast burners at cats who gell
They burnt a range with a mollet of COCKTAIL
My little man got fourteen-years for car-jackin' a undercover
Them cops SWEAR, my little nigga told on me
I'm thinkin, "Hello, where's the L-O, V-E"
Pigs play games, my little man'll never say names
Word to his pops with elephant veins
They both locked-up still, word to Will
I'll make it and chill for the

[Chorus: Amerie singing]
For the rest of my life
For the rest of my life

[Verse 3: Nas]
My man gave his mommy coke
So she wouldn't hit the block all crazy for the smoke
DAMN NIGGA, could you picture you supplyin' your own moms
so she don't have to bone for DIMES?
Or give dome for nicks' in the roofs of the projects
where dogs shit and PISS
Yeah, we all plan to get rich but it's all about how it's executed
Lexus coup-ed, brigettes from cubics
Mighta been stupid, but I got far from twenty-six BARS
To ten LP's, what can him tell me? Of them? Of y'all?
I'M NAS, on a track that's unorthodox
Like my life coulda been offed by THE COPS
Told y'all, Nas will prevail by the book when it's up for sale
About the rest

[Chorus: Amerie singing]
For the rest of my life
For the rest of my life


Похожие новости.


Полюби Мене

Полюби Мене

Люби мене і вранці, і в обід. Як зацвіте кохання на весь світ, Коли почуєш подих ти весни, Мене з собою на ніч забери! Приспів: Полюби мене такого, Полюби, як вмієш ти! Забери мене з собою, Забери і



Don’t Knock My Love

Don’t Knock My Love

Don't knock my love Don't hold you up, And my kisses don't set your stuff Don't be afraid, to let me know, There's other places woman, that i can go If you don't like it



Here Comes The Sun

Here Comes The Sun

Here comes the sun, here comes the sun, and I say it's all right Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here



The Sun In Your Eyes

The Sun In Your Eyes

I don’t wanna see what you see ’til it’s over I don’t wanna feel that the feeling is gone Can’t we make believe everything will be alright arling, I don’t care if it’s



Мама, Я Фраєра Люблю

Мама, Я Фраєра Люблю

Мама, я фраєра люблю, Мама, за фраєра піду. Фраєр добрі гроші має, Одєгає і взуває. Мама, я фраєра люблю! Мама, я фраєра люблю, Мама, за фраєра піду. Він на хату приглашає І конфетками вгощає. Мама, я фраєра люблю! Приспів: Хай-яй-яй, мама,




Нет комментариев

Комментариев нет.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.