Волынки и Web.
Ничего общего! Почти...

Brooklyn Bound

В рубрике: Тексты песен — 24.09.2012

Well I hate to leave you, hate to put you down
But that way you love darling,
Oh I'm Brooklyn bound
I ain't got no money, no house on that hill

Well I'm leavin' you babe,
And say fare you well
Well I'm goin' out east darlin',
Hope you burn in hell


Похожие новости.


Про Любов?

Про Любов?

Лиши собі на вечір пару папіросів Щоб правильно закінчити день Пів-скляночки вина, вот так - за все хороше За тих, кому не пишуть пісень Приспів: (3) Про любов Їм не будуть співати Про любов Як завжди вляжуться спати Про



She Geeked (feat. Tyga & Gucci Mane)

She Geeked (feat. Tyga & Gucci Mane)

We did this shit here for the DJ [Chorus:] Saw me pull up in that 458 She geeked Saw so many other bitches on my dick She geeked She couldn't believe my ambiance she love the



Heart

Heart

My daddy was a charmer boys he had a lot of style He was the shinin' best at everything he did They said the he could lighten up a room with just



Song#1 «VINOUS»

Song#1 «VINOUS»

It’ls a dirty money track, Yeah, Girls kick the flow! Listen to me All my girls get ready We’ll make it easy When I catch you picking me You better get a chill Boy you wanna take



If I Get Locked Up Tonight

If I Get Locked Up Tonight

[Dr. Dre] Check Check, 1,2?€¦1,2?€¦1,2 (it's rolling) Yea yea yea Dr. Dre up in here Y'all know what this is. It's what y'all been waiting for Funk Master Flex, Big Kap, Def Jam Records




Нет комментариев

Комментариев нет.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.